Don´t take your guns to town

Sry för dålig uppdatering, jag kom iaf nyss hem från Agnäs.
Har färgat håret igen, men jag har blekt bort pigmenten så färg fastnar inte. Imorn ska jag till en frisör och fråga vad jag kan göra.


dagens låt: Ring of fire-Johnny Cash
dagens frisyr: uppsatt
dagens smink: foundation och mascara
dagens klädsel: Rastabyxor och linne
dagens planer:
dagens vill ha: PÅSKLOVET, skinnjacka & hårförlägning
dagens saknad: Mina fina
dagens drog: Dator? Haha
dagens tråkigaste: de förstörda håret
dagens finaste: Alex
dagens kram: mig själv, jag är en lonelyguy<3
dagens humör: inga kommentarer har, varit irriterad, haha
dagens mående: trött som tusan
dagens borde: städa mitt rum
dagens parfym: none
dagens bästa: flera
dagens sämsta: saknaden och längtan
dagens sysselsättning: datan, sova, och tv
dagens köp: hårfärg
dagens fundering: vad har människor emot invandrare?
dagens middag: grekisk wok typ
dagens kärlek: du
dagens skratt: inget typ(?)
dagens tanke: none
dagens irritationsobjekt: allt
dagens smycke: Ringar och örhängen
dagens önskan: vara med du, och sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0